matildajohanssons

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Matilda Johansson - 16 september 2013 21:22

Japp nu är det snart dags att ladda upp batterierna lite med en (enligt mig) välförtjänt kryssning.

Den 30 sept åker jag och Dennis ner till Stockholm där vi sedan kliver på Cinderella för en dygnskryssning.


Vad skönt det kommer bli, har bokat spa, och kanske ska ta och kolla in vad de har för behandlingar också.

Vi har ju inte gjort något särskilt alls denna sommar, jag har mest bara jobbat, vilket jag är jättetacksam för, men nu när det är rätt dött så kommer hösttröttheten och jag håller på att bli tokig av att gå här hemma och släpa benen efter mig (ge mig jobb någon??)


Imorgon ska jag upp till Liden och få en akupunkturbehandling. Huvudet spökar nåt så in i norden.

Idag när vi var i Birsta kändes det som något sprack i huvudet på mig och det gjorde så fruktansvärt ont, i kanten på höger öga så blev det alldeles grått. Och inte vågar jag ta den svindyra migränmedicinen heller för den blev jag toksjuk av :(


Hoppas verkligen jag blir bättre av akupunkturen, jag håller på att bli knäpp med all denna smärta.


I födelsedagspresent av mamma och pappa fick jag bland annat en bok, senaste boken av Jonas Moström (Storsjöodjuret) och på en och en halv dag har jag läst ut den, så fantastiskt bra tyckte jag att den var! Nu måste jag bara sitta och vänta på att han ska skriva en ny bok, haha.


Jag har ju också gått och skaffat mig ask (den där frågesidan ni vet)

Och det vore ju roligt med lite frågor ^^


ask.fm/matildaida


Så ta och fråga på vet ja

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards