matildajohanssons

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Matilda Johansson - 10 september 2013 05:22

Nu är jag äntligen hemma igen från lite restaurangjobb.

Känner att jag är lite hyper just nu och att jag snart kommer att krascha och tvärsomna.


Har lite mat jag ska äta (har inte hunnit med middag), vet ej om jag kan kalla det middag eller om jag ska kalla det frukost med tanke på vad klockan är haha!


Mycket folk har det varit idag, träffat en hel del trevliga människor. Däribland en snubbe från Göteborg som tyckte jag hade väl kunnat va hans dotter (för att jag hade tydligen rätt musiksmak  , det hade tydligen inte hans son). Pratade en hel del om olika band och om dagens kommersialisering av musiken och metallica's tidlöshet, riktigt kul människa!


När jag och Maria skulle städa, upptäcker vi att några av gästerna som snusat baksnus, har spottat det överallt i huset. Det låg ihopklämda äckliga slemklumpar till snus bakom stolar, under bord, i små skrymslen och överallt man kan tänka sig. Hur gör dessa människor hemma? Spottar de ut skiten hur som helst där med? 

Tycker sånt här är så fruktansvärt respektlöst, man kommer till ett ställe och då ska man väl behandla stället och människorna där på samma sätt som man skulle göra om det gällde ens eget hus. Menmen vi alla kan ju inte vara lika...


Och med det säger jag godnatt.. Eh godmorgon? Äh ha en god en!!

Puss!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards