matildajohanssons

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Matilda Johansson - 8 september 2013 21:36

Japp så ser det ut!

Tyckte att min utväxt såg ut lite skarp ut, så jag tänkte att jag tar det sista ur toningen som jag köpte hos en frisör, sist gjorde den ju inte mycket med håret, men jag tänkte att den skulle jämna ut mellan utväxten och mitt hår (min utväxt är ungefär en nia och längderna är blekta mer än så). Så jag kletade in den i håret och satt med den tiden ut och sköljde ur.

Torkade håret och jag är alldeles grå i hela huvudet, botten är lite guldig och längderna är alldeles dassiga. Kul! 


En ren naturton ska varken inehålla guldiga eller silvriga toner, och med tanke på att förra gången hände det ingenting så trodde jag inte att jag skulle se ut som 70+ i håret.


Nåja, när lönen kommer så ska jag skämma bort mig och mitt hår!



Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards