matildajohanssons

Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda Johansson - 6 maj 2012 20:51


Japp tatueringen sitter på foten nu, och jag kan säga att det gjorde lite ondare än jag trodde men det var helt klart värt det, no pain no gain! Här kommer en liten bild:

 

Svullen fot ^^.


Treårsdagen var mysig jag tatuerade mig medans Dennis var på rollspel sedan träffades vi och åt sushi, bestämde oss för att gå på bio (är lite tradition när vi har årsdag, kanske för att vi inte har bättre fantasi ). Det blev the avengers, riktigt bra film, tråkigt med 3D bara, det känns så onödigt, det krävs nog att kvalitéen blir bra mycket bättre innan det blir riktigt kul att sitta och se en hel film med glasögon som inte riktigt passar. Jaja kul kväll ändå! :) 


Idag så fick jag ett ryck och tog lite plank och började såga, tyckte synd om katterna som får sova i en "inredd" flyttkartong när de inte vill komma in, så jag ville göra ett katthus. Efter ett tag kom pappa ut och tog fram den elektriska sågen och började hjälpa till, tillslut stog jag mest och tittade på medans han snickrade på, men det var kul att han hjälpte till och resultatet blev nog mycket bättre än om jag gjort det själv  .  Musse utforskade huset och sedan kom Mysan och kröp in, Musse fick nog och gick ut men Mysan låg kvar i flera timmar.

   

Tror hon säger - Stick det här är mitt hus nu!


Till veckan är det fullt upp med jobb, ska bli kul men jag kommer nog vara redigt trött, mån-lör och dubbelskift på tisdag.

Ska sätta mig i en träningsstol som jag bar upp från mamma, de har städat ur skrubben och jag passade på att ta lite saker som jag ville ha som de skulle skänka bort.

Dags att träna, ha det bäst!

Av Matilda Johansson - 1 maj 2012 09:24

Japp nu har Dennis och jag stått ut med varandra i tre hela år! Vi ska snart åka till stan och mysa, jag ska tatuera mig och Dennis ska leda sin rollspelsgrupp en stund innan vi träffas igen och äter en bit går på stan och har mysigt.


Nu gäller det väl bara att få honom att vakna :)

Funderar även vilken film vi ska se på bio, det går så mycket nu som jag skulle vilja se!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards