matildajohanssons

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Matilda Johansson - 7 september 2013 22:54

Vaknade imorse, fortfarande med huvudvärk! Den där migränmedicinen tänker jag då inte ta mer.

For och tränade, foten mår bättre, alltid något! 


Tänkte äta ett "nyttigare" snack nu till körslaget, hittade en nötpåse. Efter en stunds frossande inser jag att det enda jag ätit ur påsen är de chokladöverdragna nötterna (till mitt försvar så låg de faktiskt i den nyttiga påsen!). Nåja en frossardag får jag väl ha! Det är ju bara lördag en dag i veckan!


Har tänt lite ljus och har det mysigt i soffan, är dödstrött så ska nog sova snart. Blir en vilodag imorgon (bara promenader/cykling, och ett hundratal squats) Känns så bra!


Till er där ute, ha en underbar lördagkväll!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards