matildajohanssons

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Matilda Johansson - 4 augusti 2012 13:28

Hade riktigt trevligt igår!

Fixade till mig, Nyman kom och hämtade mig och vi begav oss till min kära bror där vi åt tacos och hade trevligt.

Vid 8-tiden for vi och hämtade Ulrikas far som också skulle följa med ner på brofesten.

Åskan mullrade på avstånd och ju närmare vi kom brofesten ju närmare verkade ovädret komma, väl där nere regnade det litegrann, vi gick en sväng och sedan blev nyman utsedd till taxi och skulle hämta folk i stan. Jag följde med och himlen öppnade sig och regnet dånade ned. Väl nere i stan var det världens åskoväder, men som tur var så kom det inte till Kävsta (iaf inte när vi var där).


Träffade gammalt och nytt folk, fick mig en ny klippkund och som betalning skulle han måla om ett rum åt oss( rätt bra deal tycker jag, hoppas han kommer ihåg det bara). Gick runt på campingen och träffade mer välbekanta själar. Många var trevliga, andra var djupt försjunken i en väldigt viktig diskussion med sin ölflaska (if you know what I mean)..


Efter vi skjutsat hem broder och hans sällskap skulle vi ner till Kävsta igen och köra hem P:A, väl där hade han hittat en kille som gärna ville komma hem till Hallsta och trodde att vi (födda och uppvuxna i området) inte visste var det låg haha.. P:A var snäll och tog betalt av killen åt Nyman i form av en vintetra som P:A drack upp under  färden, och tillslut kom alla hem dit de skulle.


Hur som helst var det det roligaste jag ha haft på länge, har skrattat så jag har träningsvärk i magen, tack vare min fantastiska vän Nyman- You and me bro! Kom hem kvart över 3-ish och tvärsomnade, drömde att jag bodde på campingen och att någon försökte ta mitt täcke haha.


Nu ska jag snart fara och hämta Dennis, han har tydligen fått sin dos med internet så han kanske klarar sig tills på måndag. 

Undrar om man ska å ikväll med? hmmm



Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards