matildajohanssons

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Matilda Johansson - 24 juli 2012 23:40

Lägger upp lite nya/äldre bilder eftersom det har varit lite dåligt med det nu. Orkade inte hämta sladden till kameran/mobilen så det blev det som fanns på datorn. Blev dock inte många men mer kommer väl när jag får orken tillbaka   

 

 

BusMuss <3 

 

 

 

En jobbMatilda, huvva saknar arbetet. Kan inte gå hemma och såsa mycket längre ^^

 

 

 

Dagen jag hämtade hem bilen, den var så stökig att jag behövde förstärkning! 

 

 

 

En sjukt glad jag, samma dag som jag klippte håret kort, blev page. Nu sist då jag klippte mig fick jag för mig att göra det rakt istället, men tjejen som klippte mig vill inte klippa upp mitt hår så mkt som jag ville så nu är det jättetjockt i topparna och jag är i behov av en ny plattång haha.


Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards