matildajohanssons

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Matilda Johansson - 28 augusti 2011 23:48

Yes, förra veckan började jag jobba, ÄNTLIGEN!!!

Det blev en dag då på onsdagen från 16.30 till 01.00

Sedan denna vecka har jag jobbat tisdag till fredag. Riktigt ont i fötterna fick jag eftersom jag knappt hunnit sitta.


Efter jobbet på fredag åkte jag, Dennis och Victor till Övik eftersom Dennis fyller år idag (28 aug). Fredagen blev lugn, lördagen gick vi på stan, jag försökte hitta ett ställe att klippa mig på men failade, gick på paradisbadet och åt sushi. Kul grej hände där, samma kille som jobbat på sushi house i stan (där jag alltid äter) har börjat i Övik coh självklart känner han igen mig ^^


Efter det åkte vi hem till Dennis far där vi sov i helgen, fixade iordning oss hämtade en kompis till Dennis och for till Sidensjö till Niclas och Linda. Skulle bara vara förfest där och sedan åka in på krogen o ta taxi hem så jag oxå fick vara med på "festligheterna" men så blev det inte, utan vi blev kvar där och jag fick agera chaufför hela kvällen, det positiva var väl att iaf jag mådde bra dagen efter.


Idag kom Dennis släkt och firade honom och han fick presenten (jag, mor o far, Lena och Curt hade gått ihop och köpt den)  som han ville ha; en ny datastol vid namn Markus.

Sedan middag och så åkte vi hem, så nu sitter jag och gosar med katterna som blev väldigt glad när vi kom hem.


Byes

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards