matildajohanssons

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Matilda Johansson - 8 augusti 2011 00:16

Katterna har levt rövare så nu tog jag och slängde ut dem, de har rivit ner modemet hur många gånger som helst nu och när jag skulle lyfta upp Musse får han nåt fel och biter mig, dumma katt, inte bita den hand som ger dig leverpastej på morgonen.


Det regnar som sjutton här nu, inte så kul kan man tycka. Hoppas det blir bätter till imorgon då jag ska ner till sjukhuset och stan.


Gjorde vårrullar igen, börjar snart tro att jag inte kan nåt annat  .

Ska lämna in mobilen igen oxå, de viktigaste knapparna har slutat fungera så det är lite svårt att få den att göra som jag vill.


Sitter och skulle vilja se på en film, men då vi redan sett alla så är det nog inte så kul att köra en re:run.


Jaja nu ska jag ta och sova snart, så jag kommer upp en vettig tid imorgon!


Byes!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards