matildajohanssons

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Matilda Johansson - 20 juni 2011 12:22

                  



                           saker om mig:


  • jag är höjdrädd
  • jag kommer bättre överens med killar än tjejer
  • älskar onyttigt o fett men kan ej äta det pga IBS :(
  • älskar att vara i skogen
  • bil är det första fordon jag lyckats köra utan att göra någon skada på/var för ung för de andra så jag hade ej kontroll
  • rädd för clowner/ utklädda människor i allmänhet
  • min familj betyder mycket
  • jag har en egen hund och två katter
  • jag bor med min pojkvän
  • jag hatar när något inte blir gjort på en gång
  • jag är ett städfreak
  • spindlar är äckliga
  • jag är beroende av vitlök, vilket jag inte heller kan/får äta....
  • jag älskar att baka
  • min hjärna överarbetar saker som ska hända så när de händer blir jag besviken för de blev inte som jag planerat i huvudet
  • jag drömmer om att öppna eget
  • jag förstår inte folk som vill pierca sina barn när de bara är några år, hur kan de sedan komma och neka dem när de vill pierca läppen???
  • jag är kär i kärleken
  • den bästa drickan är trocadero
  • jag är ganska bortskämd
  • min fot är fortfarande skadat så jag måste ha specialinlägg i skorna, annars blir den enorm...
  • jag är nostalgisk!!




Jaja kände att jag behövde komma tillbaka till den tiden där man skrev såna här saker, är lite trött så vad gör man inte??

Veden är färdigklyven och jag klippte gräsmattorna igår, imorgon ska vi till veterinären och kastrera våra små odjur, jag tycker lite synd om dem men Mysan har varit så jobbig nu när hon löper för första gången, gu vad hon har väckt oss!!


Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards