matildajohanssons

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Matilda Johansson - 17 juni 2011 00:50

Sitter just nu och rensar runt på mitt youtube-konto, har sparat så mycket skit som inte ens varit bra, så nu har jag ordnat upp det så ALLT har en egen mapp, så nu hittar jag allt lätt som en plätt!


Lite låtar som jag inte kan vara utan nu till sommaren 2011 är (både nya och gamla):


David Cook - lights on..

Jose Gonsales - heartbeats..

parkway drive - carrion..

Marilyn Manson - this is halloween..

The Pretty Reckless - make me wanna die..

Andrew W.K - she is beautiful..

Aiden (icke original) - cry little sister..

Avenged Sevenfold - nightmare..

Smile Empty Soul - silhouettes..

Johan Badh - inget med dig är underbart..

Helia -shivers..

Pink - fuckin perfect..

Lady Gaga- Judas, born this way..

JLO ft Pitbull - on the floor..

Cee Lo Green - fuck you..

Bruno Mars - just the way you are..

The Lonely Island ft Akon - I just had sex..

Duck Sauce - Barbra Streisand..

Three Days Grace, hate everything about you, pain, home, on my own..


och många mer men jag orkar inte skriva för nu börjar jag bli trött....


Sitter verkligen och funderar på att pierca tungan, för att komma på nåt annat att skriva om.. På studenten hade jag och Jennifer ett samtal att vi borde göra det samtidigt, och nu när jag tänkt på det en stund så är jag verkligen sugen på det!!

Suttit och "forskat" på nätet och vägt för och nackdelar, och jag har kommit fram till att jag verkligen är taggad för det. Får bara se när det blir   


nej nu ska jag och min onda mage gå och lägga sig, jag har ju faktiskt klyvt ved och grejjat idag (hulkarmar) så jag känner mig lite trött!!


Byes!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards