matildajohanssons

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Matilda Johansson - 11 juni 2011 11:49

Ja nu är det två dagar sen jag tog studenten, hur känns det? Overkligt...

jag tror fortfarande jag ska på skolan på måndag, ajg oroar mig för om jag glömt lämna in något innan "sommarlovet" men det har jag inte...


Vi vann inte tävlingen om att gå ut först på trappan men vi kom iaf god tvåa, och det är alltid något!


Lastbilsåkningen var nog nåt av det roligaste som gjorts på länge, kul med alla som vinkade och såg glada ut.

Sedan åkte jag hem och fick lite presenter (bla en grill  hur awesome som helst)

vi grillade och hade jättemysigt, sen fick jag jätteont i huvudet så jag fick gå och lägga mig och sov till 11 på fredagen, så mkt för det studentfirandet!


  jag och Jennifer innan flaket    


På fredagen hade jag min studentmottagning, det var jättekul. Vi hade tre enorma smörgåstårtor och fast alla åt typ 2 bitar var så finns det ändå en hel kvar    mums för smörgåstårtefrukost!!


Vad jag ska göra nu har jag inte en aning om, söka jobb, slappa, inte en aning faktiskt.. Men men det ordnar sig, det är jag helt övertygad om!


Ja, och idag ska jag och Dennis hitta på något mysigt, vet inte vad än men det kommer vi nog på snart..


Tills dess, Byes!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards