matildajohanssons

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Matilda Johansson - 20 maj 2013 18:49

Som rubriken lyder så är jag väldigt besiken, jag känner mig grundlurad.


Jag har mått dåligt över denna "sak" många gånger och den var i början det som fick mig att le och känna en mening, men nu vill jag bara slippa den, aldrig mer höra dess namn, och aldrig mer få en klump i magen då jag får ett sms eller då det ringer. 


Fick nyss höra en sak som gav mig kraft att gå vidare att säga nej fast det enda jag egentligen vill göra är att skrika och fråga varför!!??


Tack och lov så har jag Dennis som lagat god mat och håller mig sällskap då jag känt mig lite nere. 


Eftersom det var sånt strålande väder igår så satt jag ute hela dagen och blev vidbränd, har så ömma armar och ben och har haft frossa med feber och sedan har det vänt och jag har toksvettats.

Det blev ingen cykling eller joggingtur idag då jag inte mår så super. Men med alla dessa nyheter så sporrar det mig till att förändra mitt liv och göra något vettigt av det, så nu blir det hårdträning!


Nej nog med gnäll nu ska jag duscha och tänka positiva tankar!



Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards