matildajohanssons

Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

Uppdatering!

Av Matilda Johansson - 5 juli 2013 10:25

Vad har nu hänt sedan sist jag skrev? Ja rätt mycket.


Jag är nu vikarie på Coop Nära Haga, skitkul jobb där jag hela tiden missar mina raster för jag är helt inne i jobbet haha! Har schema där till augusti och sedan får vi se vad som händer :)


Har även fått svaret från läkarna, och de hittade ingen förklaring på min magåkomma, så de gav också förklaringen IBS.... Suck, på gott och ont hade jag hellre velat att de hittat något.


Sen så hade jag laddat för att gå på gatufesten i år. Dennis och hand band (Nocturnal Furor) vann en spelning på fredagen, men var tvugna att byta till torsdagen så bestämde mig för att gå då. Jag såg dem spela, hade köpt biljett och även om jag skulle köra förväntade jag mig en helkväll ute för en gångs skull. Visade sig att jag inte behövt köpa biljett för att se dem eftersom de inte börjat rensa ut folket från anläggningen förrän efter.. Och vips så försvann Dennis plånbok och han blev mycket arg. Vi letade och letade, men den fanns inte där. Han ville inte förstöra min kväll (?!) så han betämde att vi skulle åka hem för han var för arg för att vara kvar.


Väl hemma i tråkigheten så ringer en ur bandet och berättar att de hittat plånboken, en i bandet hade trott det var hans och stoppat på sig den... Allt var bra igen men det var tydligen för jobbigt att åka tillbaka till stan igen.. Och så mina vänner ser min gatufestupplevelse ut, och min lediga "dagen efter-dag" känns onödig och gör mig bara mer besviken. Nästan 400 spänn rakt ner i soptunnan... Well well jag fick ju iaf en langos och ett fint blankt plastarmband!



Gjorde den där sambokollen på facebook, och hur många gånger jag än försökte så blev det samma person, och absolut inte min "rätta" sambo som jag bor med. Haha ironin, nåja huvudvärken börjar tillta och jag ska gå ut och gå en sväng. 


Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Johansson - 10 mars 2014 23:19

http://matuldans.blogg.se

Av Matilda Johansson - 19 februari 2014 17:25

Kommer inte gå in på detaljer, men ajg måste som många gånger förut bara få ventilera lite.   Bor numera i Övik (eller jag har iaf adressändrat dit) till en fin lägenhet med min kille och katterna. Han bor där själv och jag är kvar i Sundsvall oc...

Av Matilda Johansson - 18 januari 2014 23:04

Alltså jag förstår inte grejen med folk som ska lägga sig i allt, om det inte angår dig så skit i det för fan! Säg inte åt människor hur de ska bete sig, tycka eller tänka... Jag blir så trött.....   (Finns inte tillräckligt med punkter för att...

Av Matilda Johansson - 5 december 2013 00:33

Bloggar ju lite nu och då på blogg.se --> http://matuldans.blogg.se/ Gillar designen på den bloggen mer,  men har fortfarande inte fått till headern... Men det kommer väl. Kommer väl fortfarande skriva lite här, och lite där och lite överallt!...

Av Matilda Johansson - 1 december 2013 22:42

I helgen for vi upp till Övik. Där uppe fanns det ju iaf lite snö, sedan kommer man hem hit och blir lite ledsen. Huvva vill inte ha grönt ute nu, massa snö ska det vara!   Jag och Dennis skulle gå på Dennis pappas bröllop på lördagen. Det var ...

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards