matildajohanssons

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Matilda Johansson - 18 oktober 2013 22:10

Respekt var tog det vägen??


Är det bara du som gäller?

Bryr du dig inte ett dugg om andra?

Tänker du någon gång på att jag har en åsikt med?

Är det du gör så mycket viktigare?

Gör jag fel som är för snäll?



Så många frågor och just nu har jag inget svar på någon av dem då jag inte förstår.... Jag förstår inte egoism, och jag börjar bli ärligt dödstrött på att dra det tunga lasset, att alltid stå i skuggan trots att jag skulle kunna med råge ta åt mig all ära.. Jag är så trött på att försvara, ger snart upp... Det är dags att tänka på mig och då har jag rätt att rensa bort sådant som inte får mig att må bra, andra verkar ju inte ha några problem med det, så varför skulle jag???


Jag blir bara ledsen, jag vill bli sedd, vill ha ändring det är inte värt att leva såhär när jag kan ha det så mycket bättre!

Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards