matildajohanssons

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Matilda Johansson - 13 februari 2012 15:59

Det känns som det kommer att bli en toppenvecka :)

I helgen tog jag och städade hela huset, att det kan vara så "kul" eller ja kanske mer rogivande att städa, det är så skönt när man ser resultatet. Sedan gjorde jag jättegoda kakor med konserverad mjölk som man kokar så blir det typ kolasås    Utöver det så gjorde jag lite misslyckade alla  hjärtans dags muffins, skitfina bara sekunder innan jag satte in dem i ugnen och när jag tog ut dem så hade hjärtat jag gjorde på toppen runnit ut till en hög, och även en sockerkaka i regnbågens färger blev det   .


Har varit hus/katt och bilvakt i helgen och det har gått som smort, idag får jag rå om min Dixie, som ligger o sover i soffan   


Skulle in på jobbet idag och fixa ett litet krux med lönepappret, det slutade med att jag stod och klippte min chef   Det gick ju som tur var riktigt bra!


Nej nu ska GosDixie få lite mat och så ska vi gå på en liten promenad sedan


HEJHEJ!


Presentation

Välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om min vardag med mina katter, sambo, jobb och vänner, och hur det är att leva med IBS (Irritable Bowel Syndrome)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards